tjoho

nu verkar bloggen fungera som de ska igen, den var ju tydligen avstängd i ett par dagar?
jaja, vad har jag gjort? solat och sovit. brände mig rätt bra i lörsdags så i söndags höll jag mig borta från solen,
men igår började jag igen och jag kom nyss in från solstolen, man känner sig ju lite dum när man mailar sin mentor om att man är sjuk, men jag är trots allt snuvig och har halsont, kan det vara för att det inte är riktigt klänning&kjol väder här på kvällarna ännu? haha för mig är det de iaf (:
och grannungarnas hundvalpar är så söta & mysiga, dom hoppar alltid runt och ska leka när man går förbi, ibland dyker dom upp här hos oss också haha.
jag har fått lite färg iaf, hoppas den håller sig, annars blir det väl att den försvinner innan man har kommit till arlanda, jag lär mig aldrig sola sådär lungt så färgen håller längre, blöö. men jag hoppas på vårväder hemma i sverige iaf så man kan sitta ute och bygga på litegrann (:

igår var det exakt ett år sen, blahablaha. trevligaste kvällen i mitt liv iaf, 31/3-07.
middag med bästa tjejerna och sen lite nytt folk på kvällen, speciellt han, men blahablaha igen. för se så det blev.

jag vill iaf spola tillbaka!

nu ska jag ut i solen igen, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0