tjosan i trosan,

jag är så trött. har varit helt övertrött hela dagen, det var kul tills det blev jobbigt, jag skulle vara seriös med en grej om våran lägerskola vi har planerat;
gubben; ska ni ha det varmt eller ska ni bara ha ingridienserna?
nån gubbe utanför; caaroooola! caroola? (med sjukaste rösten)
jag; javet inte .. (sen börjar jag skratta)
gubben börjar skratta (?)
jag; asssååå det känns så dumt när vi inte vet nåt om det, det är ju de som är kul..
(försökte låtsas om att jag inte skratta åt den där ute)
sen kunde jag fanimig inte andas, fick sjukt ont i typ strupen och bara skrattade. haha galet.
men, man måste ha varit där.

annars rätt sugig dag, ingenting gjort. men det skyller vi på morgan! jag har inte ätit sen 8 imorse heller, så nu äter jag banan. banan är jättegott.

BANANPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0