usch,

jag har några jävligt speciella grannar. känner mig alltid så jävla obekväm när jag möter en av dom, visst, jag hälsar, men när han är med sina vänner eller släkt eller vad det nu är så är dom bara pinsamma. dom råglor och ler. nyss när jag satt ute på balkongen så gick en av dom förbi, han gick typ fram och tillbaka och småglodde och log. man ba men hallå? som kommentaren på mobergs;
"visst är hon vacker?!"
då sa en
"jaa, det är därför jag raggade på dig förrut du vet"
jag blev bara äcklad, och raggade? dom stirrar, åker förbi i sin jävla bil och tutar & beter sig som småbarn.
bara pinsamt med andra ord. det hör ju till att han som sa det har fru och två små söner hemma också.
nej, fyfan. väx upp?

Kommentarer
Postat av: Malin Högström

vissa hör ju hemma i wrong turn x)

2008-04-11 @ 15:35:42
URL: http://malsanbalsam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0