va e de för dag saru?

försov mig litegranna, eller ja, låg kvar och somnade om. aldrig har min säng varit så skön. tog mig upp iaf och sminka mig lite och drog på mig ett par jeans, tog på mig tröjan jag sov i igen. haha fräsch.
gick iväg till malin, men då var vi redan så sena så vi gick en sväng till norrköp sen hem till henne igen, nästa lektion började inte förän 1 så vi glodde på vocie tv som vanligt, har inte tänkt så mycket på låten No Air, trots att jag hade den i ipoden, men när den gick ett par gånger så blev det dagens låt sörrni :p.
sen gick jag och la mig på malins säng, lyssnade på min ipod och somnade nån minut, sen gick jag hem.
och idag ska jag söka jobb, när det väl kommer till kritan så är det lite motigt, uscha.

justjävlar, höll på att glömma. vi har ett hus nu iaf, i norrtälje tacksåmycket! .
bye grindvägen, hej nyponvägen. tjoho .. men jag kommer sakna min fina lägenhet ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0