Valborg!

kan ju börja med att berätta att jag hade väldigt trevligt förra valborg!
jag & malin var i sthlm först och shoppade lite, sen mötte vi upp elina & jimmy här i norrtälje.
vi gick hem till mig och jag fixa mig osvosvosv..
en av dom skönaste fyllorna för min del kan jag säga också, inte alls för mycket, helt lagom.
även om det inte kändes så dagen efter när jag gick upp och fick lägga mig på köksgolvet några minuter för att det snurrade så, haha!
vi var hos mig ett tag, drack och snackade. sen var vi ner på stan en sväng, träffa folk och frös.
det var även den kvällen jag lärde mig att röka "som man ska" haha ajabaja och varning för fjortis. men det var väl rätt kul, slutade dock med en nickokick som fick mig att ramla in i hyllan. haha.

kvällen avslutades här hemma sen, jag spelade tv-spel med min brors kompis. och jag har ju sagt att jag vann med 26-0 typ sen dess, tror nog att jag vände lite på det där. skulle få min revanch(stavas?) på nyår. men det gick inte mycket bättre.

ikväll ska vi sitta ute på en filt & dricka lite, hoppas det inte regnar! sen får vi väl se om vi går iväg någonstans, hoppas litegrann på det. men det beror ju på vädret också.

fattar inte den här hysterin om att alla ska vara så jävla fulla på valborg och i varenda tidning står det att många dricker för första gången just den här dagen, slagsmål osv. så. jävla. onödigt. men det verkar ju höra till nuförtiden.
haha hörde t.o.m på ett sånt här ord-spel-grejs på tv:n;
han i rutan; jag hör barn i bakgrunden?
pappan; ja, det är min dotter
han i rutan; jaha, hur gammal är hon?
pappan; 19 ..
han i rutan började bara aa du får hålla koll på henne ikväll, men jag tycker att det är viktigt att dom håller koll på varandra också, när dom är ute och slarvar sådär.

HAH what liksom? ge honom hans pengar bara ;S

ha en trevlig valborg iaf (: PÖSS!

image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0