ah tja.

Igår var det fest här, jag låg och sov. Eller ja, försökte. Till slut drog dom..
Imorse skulle jag & bror gå en promenad, så bestämde han sig för att gå och käka, så dök en av hans vänner upp så vi tog oss till på G. Ekonomisk som man är drack jag bara vatten, satt under filten och halvsov typ. Kul sällskap!
Sen ringde Malin och ville ha hjälp med sin utväxt, så jag drog dit och gjorde det.
Annars ikväll har jag legat hos henna och kollat klart på filmen, den var bra, men så overklig.

PIC'S



01; Jag, så sööt.. 02; Churl&Mals. 03; Mitt mästervärk & min utväxt.. 04; När blev jag på smällen? 05; Jag gåår med mitt fejkhåår. 06; Malin & hennes boyfriend. 07; Jag & min boyfriend. 08; Malin smygfotar mig på rökpausen.. 09; För att sedan skrämma mig när jag kommer in :(

Kommentarer
Postat av: Patrik

skönaste bildern :D patrik skrattar högt :D

2008-08-24 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0