allergisk

Kampen fortsätter.. möttes idag utav en till av dom jävlarna på MIN altan. Tänkte först ta bort den själv och inte gnälla, men jag klarade det inte.. Så jag skrek på bror min. Som tog bort den mot en tia. Tur att vi stannade där, hur mycket hade jag inte annars gett för att få den ur vägen.
Jag är dessutom allergisk mot mördarsniglar.
Märkte det igår, bara några minuter efter det hemska mötet, så blev jag helt kokhet typ febrig & det kliade på armarna osv. :(

Annars har jag idag umgåtts med malsan.. Och varit avundsjuk, jag vill också gå i skolan. Dumma jävla beslut.
Vi keeeka lunch och sen la vi oss och glodde film. Deja vu (stavas?) Hur som helst så somnade jag som vanligt, vaknade med en rolig lutning på fransarna på mitt ena öga & dreggel på hennes kudde.. mohaha.

ahmen kul liv, kul liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0