C

I förrgår var vi ute och leta i regnet, inte det smartaste kanske eftersom hon lär ha gömt sig undan då liksom.
Sen tog vi bilen istället och åkte runt och sprang runt och leta.. men icke.
Igår var vi runt i solbacka och lite överallt i skogen. men icke.
Hör ju till också att jag blev skitsur efter att en kärring säger; jaa.. men om ni inte hittar henne så har jag kattungar hemma som ni kan få.. HALLÅ?! Jag vill inte ha din katt, jag vill ha min.
Så jag & mamma gick till faster och fortsatte leta på vägen dit. DÅ hade några ringt :)
Så när jag kom hem låg hon här och sov. min bebis!

Men.. hon har en bula på ryggraden & något som dom andra trodde var färstingar är förmodligen sårskorpor.
Så hon har nog slagit sig eller blivit biten eller något. Hon går också lite skumt och är seg, förrut hoppade hon alltid upp i soffan & på utestolarna, men nu står hon mest och försöker.. så vi måste ta henne till en veterinär ganska snart.
stackars lilla skruttan.

Kommentarer
Postat av: elina

nääe lilla söta kajsa :( du får pyssla om henne nu :P<3

2008-08-30 @ 15:33:12
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0