Förändring

Jag behöver en förändring nu! Ja, jag ska ju färga håret senare men något mer.
Okej, jag ska färga ögonbrynen också, och nu har jag ännu en gång startat naturdieten.
Den här gången ska det hållas!
Men jag tänker mer på vad jag gör.. Jag vill inte gå och jobba med farmor på företaget & jag vill slippa ha hand om disk&tvätt. Jag kände mig så grymt hopplös när jag vaknade imorse, 8.18.
För några månader sen hade jag kutat in i duchen, kladdat smink och dragit på mig något vettigt för att sedan komma till skolan med orden naaej men asså jag försov mig..igen.
Men nu? Jag går upp, knäpper på the voice tv för bra musik, tänder en cigg & läser norrtälje tidningen.
Nej, tillsammans med mörkare hår & bryn, viktnedgång & nertrappning av cigg så ska det skaffas ett seriöst jobb!

I förrgår gick solen ner 20.04, igår 20.01 och idag ska den gå ner 19.58.
(man ska inte kolla efter sånt i NT för att sen hålla reda på det.. tragiskt.) 

Och btw, Malin har nu skaffat en mobil med comviq :D , så snart går väl min tumme av.  



KOM HEM!

Kommentarer
Postat av: elina

är kajsa borta?:/

2008-08-28 @ 19:14:52
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0