fräscht.

Jag tänkte vara ännu mer hurtig och dammsuga mitt rum.. Så in under sängen och KLONK! lät det.
Jag tänkte först.. vafaan? .. sen FAAN!
en skål med vatten under sängen som hade agerat askopp några kvällar tidigare stog tom, vart var vattnet och fimparna? Gissa.. så jävla ofräsch jag är. Fram med vanish och skrubba. Jaja, hittade iaf en femma där under, så lite lycka.

Trött som en J .. irriterad som en också.
"städa upp i köket, det kommer folk snart"
FUCK YOU. jag är sjuk.

pic's på skönheten (malin) & odjuret (jag) on the berg.




01; odjuret till vänster, skönheten till höger. 02; legggs, 03; BRACEFACE

Kommentarer
Postat av: Malin

eh, som sagt är denna bild på mig HEMSK!

2008-08-23 @ 15:47:44
Postat av: patrik!

Lägg ner verksamheten! ingen av er ser hemska ut!! ni är söta båda två!

2008-08-23 @ 23:45:00
Postat av: Malin

Men Patrik, du kan också lägga ner verksamheten dååå :)

2008-08-24 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0