När man hör fel.

Pratar jag otydligt?

När jag väntade utanför roden;
killen: ursäkta, du kan inte bjucka på en cigg?
(man säger fan inte bjucka :S)
jag: aa visst..
killen: tack, schysst. har du tändare också? jag eldar bara upp ögonbrynen med min.
jag: aa för det kommer du inte göra med min då eller?
killen: ja, va bra då :D
(han hörde antagligen; det kommer du inte göra med min!)

På apoteket:
malin: jag åt vitt bröd ..
jag: jag åt fullkornsbröd.. men det var säkert gammalt :|
mannen framför i kön vänder sig om: så gammal är du inte!
(sa jag det eller?!)
mannen framför: hur gamla är ni igentligen?!
jag: 18..
mannen framför i kön: det är ju ingenting.. blabla.. du går i skolan och är fri. jag är 35, 18 kändes som igår! blabla..

MEN HAR JAG SAGT ATT JAG ÄR GAMMAL ELLER?! ..


Kommentarer
Postat av: patrik!

hahahhahahhahahhaha :D

2008-08-26 @ 20:14:22
Postat av: elina

hahahhahah xD

2008-08-26 @ 20:19:51
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0