old times,

Var med malsan ikväll, malfan ;) . Vi var på vårat top secret place.. berget.
Vi har varit där en gång förrut, hon fler gånger men aa.. och det var för över ett år sen, när vi precis börjat umgås på tu man hand. Såå mysigt me filt osv. (gay) Nu blev vi iof bombarderade av flygmyror :( och kvällen tog slut rätt snabbt när ljushuvudet Charlie inte hade nyckel. Så vi mötte upp honom och sen gick vi till henne och kollade gamla videor :D
Hahaha sjuka..
Mest i min gamla lägenhet :( buhu.
"ja kan inte tro att det är sant, ja kan inte tro att det är sant", hasse&lenne sången, SERIÖSA videobloggen, och ett flertal på mig när jag sover och inte är på bästa humöret när man får en kamera uppkörd i nyllet, OCH videobevis på när parnings-ställningen verbalt uppfanns av ingen mindre än chuurl.., jag sitter och låtsas gråter & skriker i klädkammaren, t.o.m en i skolan när jag står utanför och röker :'D HAH.
DET var tider det.
BILDER KOMMER!

OCH, nyss hade jag en nära döden upplevelse.. eller ja, nästan iaf.
Satt mig på altan och såg en juiceförpackning under bordet, skulle ta upp och kasta den och VAD TAR JAG I?
En sån förbannad mördarsnigel.. EUUUW. Jag började typ gråta och skrika, hällde ut halva tvålen över mina händer men ändå kändes det slibbigt.. :( usch. Var seriöst när på att klippa av mitt pekfinger. fyfan, fyförfan :(
OCH VARFÖR heter dom mördarsniglar? vem fan ska dom mörda i den takten?

Nej, nu ska jag duscha & lägga mig i rena lakan me VR ;) grrr.. HAHA. Pöss

Kommentarer
Postat av: F.

omg, that's frreaky! jag älskar den låten ;o

2008-08-21 @ 13:51:03
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0