sluta röka

Jag har sagt det förrut och jag har försökt, men nu känner jag att det räcker..
Jag har rökt i drygt ett år, men dom senaste dagarna har varit extrema.. Det har i stort sett gått åt ett paket varje dag och det skrämmer mig.
Den enda som igentligen behövs är den på morgonen.. eller ja, vad vet jag, röker ju nästan hela tiden så jag hinner typ aldrig bli sugen när jag har tråkigt.
Efter den jag rökte nyss så känns det som om jag har aska i halsen, som om jag typ käkat det som låg i askoppen.
Fyfan..
Och som malin sagt; förrut luktade du alltid gott, parfym osv.
Nu luktar jag väl bara gammal och rökig.

Såå.. efter det här paketet så får jag ge plåstret en andra chans.




byebye?

Kommentarer
Postat av: Malin

Du klarar det bara du ger dig fan påt, go Charlos!!! :)

2008-08-26 @ 10:53:07
Postat av: patrik!

go go go :D gammal och rökig :) no more huh? :D

2008-08-26 @ 15:24:11
Postat av: hannnaaaaa :]

lycka till! :)

2008-08-29 @ 13:03:44
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0