5 December

Skäms på mig för sjukt dåligt bloggande!
Men har helt enkelt inte haft lust & det har inte hänt alltför mycket..
En hemsk sak jag kan berätta är ju att jag har använt brun utan sol till idag,
och mina händer + handleder är inte vackra!
men det löser sig nog..

Känner mig helt stressad, vilket jag typ aldrig gör, för mamma kommer hem ikväll,
och jag måste städa satan.. samtidigt som jag måste måla naglarna, sätta i mitt nyfärgade löshår osvosv..

.. För ikväll är det nämligen födelsedagsfirande :D
min lilla elinus fyller 18 :D
vi ska ha middag hemma hos sandra och sen blir det mobergs.. tjuhue.

bjuder på lite bilder på oss två från 07 också :) mihih..




Nääe, nu måste jag sätta igång, ska hinna städa min brors rum också,
för ett paket cigg.. desperata människa.
Men jag lovar att bilder från kvällen dyker upp om några dagar eller så :)
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Chippen

Skoj för er som kom in, gud så jag ogillar vakten nu >.> Hoppas ni hade skoj iaf :)

2008-12-06 @ 01:12:31
Postat av: elina

haha stckars chippen.. tack en allt ;D

2008-12-07 @ 12:58:03
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: caroline

chippen: haha asså fyfan va dom va jävliga.. vi va liksom TRE minuter sena och fick ändå betala :(

och sen lyckades inte mitt försök till att prata med polisen heller, haha.. full.



elina: eller hur :( , hoppas du hade kul =)

2008-12-07 @ 15:20:16
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Cassandra

se bilder från underkläds-visningen!



cassandramelodie.blogg.se

2008-12-07 @ 15:23:41
URL: http://cassandramelodie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag får väl hoppas på att jag med får ha kul nån annan gång x_X Lite surt eftersom alla polare var där och jag var.. här..

2008-12-07 @ 22:10:00
Postat av: Chippen

Jag får väl hoppas på att jag med får ha kul nån annan gång x_X Lite surt eftersom alla polare var där och jag var.. här..

2008-12-07 @ 22:10:15
Postat av: frida

u suck på att blogga :(

2008-12-08 @ 23:23:03
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0