eeeeeh.. ja.

Halloooo..
Vaknade med värkande hals och hosta, vilket inte är en skön kombination.
Samtidigt som det var helt mörkt i rummet, och då ska jag självklart skrämma upp mig själv genom att tänka på barnhemmet som jag såg häromdagen.. haha så störd.

Igårkväll började jag iaf sy mitt löshår, vilket mest var drygt, så jag blev inte helt klar. Casper kom in och påminde mig om att jag lovat att spela yatzy med honom.. ja, ni läste rätt. :'D
Iaf så vann vi varsin gång och i utslagningsgången så skulle förloraren borsta tänderna & sen dricka apelsinjuice.. blööö.. gissa vem som förlorade? vi hade inte ens någon juice, så jag måste vänta på det också :(

pratade en del i telefon med saittam också. Om cosmopolitan;

"hej Per! hur tänker killar igentligen?!"
"jadu, vi killar tänker väldigt olika, tack för din fråga Linnéa"
"ååh, tack per!"
Och så får hon förra årets britney spears deodorant.. eller en kajalpenna från överskottsbolaget; ett drag med pennan så blir hyn helt jävla röd.

HAHAHAHAH..

Idag är jag iaf själv här hemma, så ska sätta igång med städningen nu, tänkte även ösa på med brun utan sol idag. blekare än blekast! Pusshejd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0