Fraaaaajday

Hejsaaan!
till att börja med har vi tvåå födelsedagsbarn idag :) Frida fyller 19 och Torbjörn/Toris (malin's pappsi) blir bara äldre och äldre.. HAHA, flåååt :) Grattis iaf!
Förra året rita jag, så generös som jag är, en teckning åt honom.
En bild när han går med stavarna (toris in action) och en bild när jag & malin super och hon ligger däckad :'D

äääänyways, jag ska snart ducha och sminka mig lite för typ första gången den här veckan, sen bär det kanske av till ikea, jag ska äntligen få upp gardiner och en fönsterbräda :)

ikväll blir det idolfinal med frugan..
"vi röstar på kevin.."
"eller kan man rösta på robin?!.."
HAHAH..


Och jag måste tillägga..
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH...HAHAH....HA...HA.. kan typ inte andas.

Kommentarer
Postat av: frida

:D my day. woho

tack zoooooooooooockisen <3333

2008-12-12 @ 11:50:09
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/
Postat av: Chippen

Blogg är fag, men jag försökte kunna läsa malins men det går inte ändå, så nu har jag ingen blogg längre ;P

2008-12-12 @ 11:57:55
Postat av: Malin

hahah hon borde fan spärras in, har hon sett sina egna lår :S

2008-12-12 @ 13:44:09
Postat av: Sandrew

Nu hänger jag inte med riktigt. Kan iofs gissa...

2008-12-14 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0