kär i min f.d mobil.

Just nu har jag fortfarande en liten sony ericsson, som var meningen till att vara tillfällig då min bebiis dog.
Men nu, ett & ett halvt år efter har jag den fortfarande.. Och den börjar svika mig :(

Därför behöver jag snart en ny.. kan dock inte glömma min bebiis som jag hade i nian, som sen efter typ ett och ett halvt år också, började knäppa sig, lukta bränt & ge mig stötar typ.
minns speciellt en gång när den låg på en byrå och det ringde, så den vibrera ner i golvet, då lossnade "luckan" lite, och sen blev det bara värre. Tillslut var det byebye.. min fiiina älskling liksom.

Haha man blir inte kär i en mobiltelefon.
Men jag skulle inte banga på att ha en likadan igen, trots att det finns sjukt mycket nyare & bättre.




Ge mig gärna tips annars.. och den ska självklart vara rosa, och gärna uppfällbar.
Preciiis som min bebiis..

Kommentarer
Postat av: Chippen

http://www.phonehouse.se/Mobiltelefoner/Rosa-mobiltelefoner

Dom har en egen kategori för mobilen du söker xD

2008-12-12 @ 23:44:54
Postat av: Malin

INTE uppfällbara, de går sönder så fort!

2008-12-13 @ 14:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0