5 timmar - så nöjd!

Japp, från halv tre till halv åtta satt jag i stolen, det avfärgades, tonades & slingades.
Det blev inte min bild av det, men jag tror fan det blev mycket bättre!
Jag slänger nog upp en bild imorgon eller så.
Till sommaren sen ska jag lägga i blonda slingor, eller ja, ljusa, det kommer bli så fint!
Men jag e supernöjd, det är nog den ända gången jag är riktigt nöjd när jag har varit hos frisören.
Och tjejen som gjorde det var jätteduktig & supertrevlig :) . Sjukt bra.
Efter frisören gick jag & malin och käkade, ja, malin var en ängel som satt där så länge!
Malin va så sköön; "men! vi får ju dricka cider nu! :D" , så vi tog varsin cider också, behövde inte ens visa leg. detni!
Sen vandrade jag hem till min kusin då som fyller 15 :) , drack lite champange, slötittade på tv osv & nu sitter jag här. Sjukt trött & ska snart sova, längtar.

Nattinatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0