7/6-07

javet inte själv varför jag ältar den dagen om och om igen, men på något sätt så var det verkligen en uunderbar dag!
Avslutning, byebye handel liksom.
Och trots att jag hade skavsår efter att ha gått i höga klackar hela dagen, trots att mellan alla glada stunder så hördes orden "subba, fitta" HAHA, och lite tårar, så var jag verkligen sjukt glad hela den dagen/natten.
Ja & Malin hade värsta myslunchen efter skolan med våran sallad :)) tror kanske det var första gången vi åt den tillsammans? ;) , sen nere i parken, trevliga människor, även min babylove men whatever, lite myggbett & även nakenbad, (dock inte av oss) Haha. Malin träffade ju även sin Tommy första gången då.

      

kanske inte dom vackraste bilderna höhö, men det var verkligen en bra dag, min dag. & i år kommer det bli bättre!
trust me!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja, de va verkligen en kväll att minnas !
Alltid Malsan&carrow !!!

2008-02-22 @ 17:27:57
URL: http://malsanbalsam.blogg.se
Postat av: Chippen

Japp, ni var bra nyktra (läs INTE!) när vi träffade er i parken ;)

2008-02-22 @ 17:28:34
Postat av: caroline

Malin: ja förfan! det är inget någon kan ändra på! & bättre ska det bli

Chippen: ah, det var ju det som var bäst :D

2008-02-22 @ 18:32:19
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: Chippen

:D haha jag var lika nykter som vanligt då, och inte fan var man full nog för att nakenbada ^^ Bra var det iaf, för ni var i "garva-åt-allt-folk-säger-eller-gör" stadiet :P

2008-02-22 @ 19:31:57
Postat av: caroline

Chippen: haha, älskart!

2008-02-23 @ 09:15:34
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: Chippen

Haha, lätt bäst när man är i det stadiet oavsett om man är full eller bara trött :P garvade ihjäl mig hos tommy nyss över en röst som typ skriker "Jag röker hasch om jag vill" och "LÄGG AV KÄRRINGJÄVEL!" :>

2008-02-24 @ 01:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0