Äckelfaktorn är rätt hög.

Jag vaknade för en timma sen typ, halsen strejkar så jag vilar idag, haha.
Måste sminka mig lite ändå för jag måste gå & handla, så jävla lat hela tiden, hade det inte varit för ciggen så hade jag säkert bett min bror gå, och typ betala honom för det haha. Tro mig.
Mja, angående äckelfaktorn så sitter jag och funderar på när jag tvättade håret sist, haha. javet att jag gjorde det i onsdagskväll, för morgonen efter så dog min hårfön, så då tänkte jag att jag alltid ska tvätta på kvällen tills jag har kirrat en ny fön. Men i fredags var jag sjuk, så då fixar man ju inte håret? .. Så ja, skamligt nog var det typ 4-5 dagar sen? Fyfaan..

Ha en bra daaaaaayyyy Puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mitt rekord är 7 dagar ;P

2008-02-04 @ 16:52:09
Postat av: Carro

haha, åhfan ;O

2008-02-04 @ 18:26:00
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0