fönster-as

blev väckt typ 8 imorse av idioterna som håller på att byta ut alla fönster & balkongdörrar på lägenheterna här, yey.
typ imorn eller torsdag ska dom nog göra det här med, vilket betyder att jag måste gå upp råtidigt. får nog sova hos någon annan asså, sen åker vi förmodligen till sthlm den dagen så dom asen får hålla på ifred. måste flytta på alla jävla möbler som står nära fönstrena också, vet inte riktigt hur jag ska lyckas med mitt rum.
och tyvärr så ska whiskey åka hem idag eller imorn :/ , dumt om han är här när dom öppnar upp allt, då springer han väl ut.
igår försökte han när vi skulle gå, han springer ut i trapphuset och upp för trappan, sen försöker han typ "finta" en när man står nere och väntar. haha cp :P
Iaf, igår då, så gick jag & mötte Malin, så lagade vi mat osv, sen hyrde vi film, saw 4. nu har jag sett alla och är riktigt trött på dom, men den här var ändå bra, man fattade ju mer och det var mer en handling. hah, tänk att det tog 4 filmer innan jag fattade varför han gjorde sådär mot folk :'D

nu ska jag försöka ta mig ner på stan och hämta paketet, snart.. snart. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0