HEEIIJJ

jag ska förtränga att jag har extremt dålig hår&smink dag idag, för det är jättemysigt väder & jag & frugish ska ner på stan och fixa praktikplats till moi. ska även försöka hämta ut mina underkläder, huhu.
näe men om man ska ta och styra lite mer smink ?

ha en bra dag osv, så att säga, so to speak, jora sattee.. Puss


update; tänk va snabbt det kan vända, nu blev jag mitt vanliga igen; argcarro, eller ja, aggro.
skitsur på håret & sminket, banken fittar sig, jag skulle föra över 600, så går det så snabbt så det blev bara 60, och nu vet jag inte hur man ändrar och jag orkar inte!!!!! .. man kan tydligen bara göra't en gång per dag? sug min.
klantarsel.
nu har jag spänningshuvudvärk också, och jag bad min bror köpa med långa vita prince till mig för det är ekonomiskare, lättare att röka halvor då. men vad får jag? mjuka! jävla as-paket som inte går att stänga vilket slutar med att alla ligger i väskan och hälften är av. mmm YEEEEEEEEEEEEEEEY!
lite lycka fick jag när frugan inledde sitt sms på gulligaste sättet; hej min bästa hora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0