Keke Palmer - How Will I Know

Fin låt.

Nuu, ja idag har jag inte gjort ett skit typ. Var ute och gick med brodern nyss, annars bara sovit & ätit.
Igår bestämde jag mig för att hoppa av skolan & börja jobba istället, jag kände verkligen att det var det rätta men nu börjar jag såklart ändra mig. Jag vet att jag bara slösar tid just nu, och jag pallar inte skolan, men ändå.
Dessutom är det ju jag & malsan där ju, känns så hemskt att jag kanske ska lämna henne där, fan ;( .
Önskar att jag gick i nian, behöver börja om.

Iallafall, pank som jag är, så beställde jag två toppar. Hah, mamma betalar. (förhoppningsvis)

image39 image40

Nu börjar snart miami ink, vilket påminner mig om att jag sååå ska tatuera mig när jag åker till spanien nästa gång, det ska fan bli av.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina toppar : ) den till höger vart är den från? =)

2008-02-04 @ 08:36:05
Postat av: Caroline

båda är från ellos

2008-02-04 @ 10:46:08
URL: http://akca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0