Lördag

mindre trevlig natt, men just nu känns det helt okej, beror nog på alvedonen dock.
igår var jag parteey sugen men det dog efter en stund, fick ont i hela kroppen och bara låg & klagade, tog några alvedon och sen kändes det bättre, vi käka middag & jag drack väl något glas vitt, kanske inte så smart efter alvedonen? men iaf, det var lungt ett tag sen började jag frysa igen och få ont, sen var det bara att lägga sig i soffan och det kändes typ som om att jag skulle dö. jag frös och skakade i hela kroppen, det var helt galet tills jag började gråta också, så hemskt. en ganska komisk grej är att alltid nä det blir sådär så ropar jag alltid på mamma. haha, alltid. trots att jag är 18 och vuuxen o grejer så jämt "maaammmaaa :'(" så kommer hon in o ba va ere? jag ba jag är sjuuk.. haha jamen so what liksom? vad ska hon göra, trolla? haha, hon sa bara ja, du kan ju inte ta några alvedon nu när du har druckit vin. så jag tog en lång varm duch & somnade strax före 10. fyfan säger jag.
idag har jag mest ont i huvudet osv. men jag har tagit alvedon nu så det blir nog bra,
funderar på att dra me bror ut på prommis i det fina vädret, ikväll ska jag till Malin, vi ska väl bara kolla film eller så och snyta oss ikapp? (: låter trevligt.

haha, hur många gånger har jag skrivit alvedon nu igentligen ? :'D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Annicka

aaw stackars carro ;(
jag bröt typ ihop på redovsingingen igår och så fick jag skjuts hem. Jag kunde inte stå. feberfrossa!
Hoppas du får ett bra sportlov! puss&kram

2008-02-23 @ 15:38:14
URL: http://hanuka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0