Mobergs? Ja, vart annars?

Det blev inget sthlm, vi var här i lilla norrtälje istället.
Jag kom till Malin först & vi fixa oss osv, förkrökade lite. Sen gick vi ner på stan, först in på på G, typ 5 min? låna toan & hälsa på Chippen. Sen gick vi till trädgårn, typ 1 min? hah. träffade iaf Linda där, sen ville Sandra upp till mobergs, så vi åkte upp dit. Och jag som säger att jag aldrig ska dansa, men Sandra ville ju bara dansa så, haha, jag gjorde't, var nog alkoholen som fick mig till en början dock, och jag som skulle vara sympatisk eller vad hon nu kallade det hade högklackat. Mina fötter är döda haha.. jag vill inte ens se hur dom ser ut. Men, jag märkte dock att det spelar ju ingen roll hur mycket man fixar sig, för att om man sen ska dansa länge så är det kört. så varmt, svettigt och näe, usch. Dog nästan, men jävligt kul var det :D Jag fick tillochmed upp Chippen att dansa med mig, rätt stolt haha, "viiicka på höööfterrnaa" haha. Joel var där också, som alltid? Haha, men det var kul, vet dock inte om jag ska skämmas idag för hur jag dansade & vad jag sa till han och andra haha, blir ju alltid sådär på fyllan man ba hälsar & kramar folk man knappt hälsar på annars :'D haha. meeeen whatever. Hah, sen vart jag sur på honom också, men palla. Sandra var ju dock grym på att dansa så jag gjorde mitt bästa för att keepa up med henne liksom. Gick väl sådär, hon var ju trots allt drottningen där igår ;D

Vi åkte iaf hem när dom stängde så jag var väl hemma runt halv 4 ? Gick hemifrån Malin, fick byta skor och det var en pina att gå haha. Jag somnade dock direkt, men blev väckt för en stund sen av grannarna, vem fan är det som borrar varenda jävla helg liksom ?

Nu ska jag sova mer, eller äta. eller något. Puss!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha! Nejdå! :P Blev lite chockad bara! Hade ni trevligt ugår då?

2008-02-09 @ 13:09:16
URL: http://carrobehov.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag hade nog en av mina bästa tider på Mobergs. Även om jag var dunderförkyld och mysklädd :D Haha! Nu har jag hittat en till blogg att lägga i min lilla "lista" ;P

2008-02-09 @ 13:49:51
URL: http://carrobehov.blogg.se
Postat av: Chippen

Hahaha du blev "lite" chockad när farsan stog där ute ;) och jag dansade tamejfan kasst! men jag gjorde't! :o

2008-02-09 @ 15:23:22
Postat av: Anonym

grannar borrar ALLTID. dom har inget liv!

2008-10-23 @ 14:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0