Tiiisdag

Skolan, sen täby centrum.
Vi skulle fixa 3 startpaket eftersom inte en jävel i norrtälje verkar veta vad det är för något.
ja&malin köpte även tygskor, kan man inte få för många av, och malin handla lite annat grejs.
Sen när vi kom tillbaka till norrtälje gick vi till badhuset & solade, och nu är jag hemma.. ska ducha & typ sova eller något, är dock sugen på att gå ut och promenera lite, skaka bort mina nya vänner fettolåren. Nu när jag har bättre ljud i ipoden så är det ju mycket skönare! får se hur jag gör,
Pratade även med mamma om att jag vill ta ut pengar från sparkontot, och hon ba ja, du är ju 18 nu? gör vad du vill. Haha, inte mcyket pengar att skryta med, men jag behöver litegrann nu iaf för att betala tillbaka skulder & biljetten till RIHANNA.. japp, vi ska se henne. kommer bli duuunder.

Pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0