trevligt värre,

blev hämtad vid halv 5, så handlade vi lite på norrpish, sen åkte vi till Malin, började kolla på i hennes skor.
sen inne på coop var det högljutt, värre än vanligt, talsvårigheter deluxe & det var bra jävla längesen jag skrattade som jag gjorde, i kassan kunde jag inte sluta, och det var inte ens kul knappt? tårarna rann nästan. haha.
väl hemma igen kollade vi lite på melodifestivalen, inget vidare som vanligt, förutom björn gustafsson då, my man.
sen gick jag väl hem där nångång, och snart ska jag bara sova, snoret rinner & jag har huvudvärk. usch.

malsan&carrow <3

Pöss!


Kommentarer
Postat av: Malin

rackarns kul på coop, äälskar våra skrattanfall..
ett gott skratt förlänger livet, de låter ju braa för en som är så rädd för döden(A) få mig o skratta ääännu mer :D !?
mälsbäls&carran

2008-02-23 @ 23:05:44
URL: http://malsanbalsam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0