wrong turn 2 ; förlåt.

tänkte inte gå till skolan idag, men sen ändrade jag mej, och sen igen. jag var där nån timme iaf, sen var jag hos sjuklingen en stund sen gick jag hem.

Vid halv två typ så gick jag och mötte Elina, så gick vi till Malin.
Vi kollade på wrong turn 2 (det va nämligen något speciellt med ettan så ;) höhö) .
MEN FYFAN!
ångrar det nästan nu, så psyk & äcklig. alltså i ettan var det typ 3-4 inavel psyk, men nu var det hela familj jäveln, fan vad jag skrattade när vi fick se deras familjefoton, åh herregud. Det som va mindre kul var väl att man fick se mycket mer av dom den här gången, och mer detaljer, nej fyfan. vad gjorde dom i ettan? typ åkte sin bil, sköt lite med pilbågen, sprang runt me sitt cpskratt? nu var det liksom ett jävla hej&hå, skar upp en tjej på mitten, tillagade folk & käka blod och verkligen njöt? runka & sätta på varann i skogen kunde dom också, nej, vem fan har sån jävla fantasi till en sån film?

image65 image66
image67 image68

riktigt najs visst :) hittade tyvärr ingen bild på den oootroligt söta bebisen.

det som skrämmer mig är att dom här bilderna är ingenting om man jämför med resten .

Kommentarer
Postat av: Annicka

du försvann och kom inte tillbaka :(

2008-02-22 @ 07:07:46
URL: http://hanuka.blogg.se
Postat av: Chippen

Ooh, sån där fin film :) fräscht och mumsigt, precis som SAW då antar jag :>

2008-02-22 @ 08:35:56
Postat av: caroline

Annicka: jo, javet.. pallade inte.
Chippen: hah, den här är värre än saw.

2008-02-22 @ 09:09:22
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: Chippen

Okej, får se till att titta på den då.. med massa godis inte att glömma :D

2008-02-22 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0