Yey

Är hemma idag, förkylningen var bara värre imorse, men ett yey är ju att det är varmt & sol ute, fast det blåser ju rätt mycket tyvärr ;/ .
Nu är det ju lov iaf :) skönt. Jag har än så länge städat & duchat bara, men ska nog gå ner med mamma på stan en sväng senare, kanske iaf. Annars är det hemma som gäller ikväll med, faster & mormor kommer på middag.
Och imorrn åker mamma&lillebror ner till pappa&lillebror i spanien, jag blir inte helt själv då men det blir ju som "förr" med bara storebror drygt en vecka, skönt & lungt.
appropå ordet lungt, jag HATAR när folk säger "lugn nu". När man dessutom är lugn, Robin brukar alltid säga så, lugn nu carro, då blir man ju sur för att man är ju lugn, och då blir man allt annat än lugn? haha. jag har sluppit det ett tag men nu verkar min storebror ha snappat upp det, blir så upprörd haha.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0