Fredag 25/1

Lite besviken får jag allt vara, närmare 30 besökare och bara EN sa grattis, skämms!
Men, anywaaaaaaaaay :)

Jag blev väckt alldeles för tidigt av happy birthday på gitarr haha.. Men sen blev jag ju lite gladare såklart.
På morgonen fick jag alla kläder jag beställt, vita converse :D , en kopp där det står "fortfarande snygg efter alla dessa år" jääättekul.. & en öl haha.
Sen åkte jag till badhuset med mami och solade lite, sen gick jag och mötte Linda, jag fick blommor och choklad, haha romantiskt! Så var hon hos oss en stund sen skulle hon till jobbet. Jag segade mest hela tiden och var inte ens klart sminkad när dom andra gästerna kom runt 6 :P .
Då fick jag 200 av min storebror, av faster och kusinerna fick jag blommor med 500 kr i, av farmor&farfar fick jag ett halsband & 350 kr. Eftersom pappa gav lite mer pengar igår till taxi osv så har jag iaf typ 900 kvar av allt och det ska jag ju delvis lägga på håret =) . jag slarvar så med pengar fan. IAF =) Mormor gav mig verkligen en rolig present, ett stort papper med massa 10:or på, så jag kunde sola :D , väldigt uppskattat! Sen kom ju Malin också och skämde bort mig! höhö. Jag fick Örhängen, lösnaglar, ögonfransböjare, shower-gel & body butter kit, hårspray & ansiktsskrubb & kräm från Loreal som jag älskar!
Tack så mycket :)

Blir så lack för jag kan inte lägga upp bilder :S:S , fattar inte va felet e.

Iaf, runt halv 10 kanske så tog jag & Malin en taxi ner till stan för att möta älskade Frida & några av hennes vänner på trädgårn, men sen gick vi typ direkt upp till mobergs. Det var helt okej faktist, jag var skeptisk och ja, kan ju inte säga att jag kommer gå dit mycket direkt, men det var liksom bra musik osv (: , dock lite annat knas i slutet av kvällen men det var ju inget otippat. Det bästa var ju iaf att jag fick träffa Frida och lite annat folk som man knappt ser annars, bl.a Joel, haha det var trevligt : ) (upptäckte dock nyss att mina pumps hade inte bara en ciderfläck, tack för den me Joel (: )  Sen blev jag så chockad för vi skulle gå ut & röka så mötte jag Babou i trappen och jag trodde aldrig att han skulle känna igen mig.. måste vart 3 år sen typ ;o , men det var skitkul att träffa honom! Vi åkte hem vid ett-halv två tror jag. Helt okej kväll iaf! Ska nog inte klaga.

Nuu måste jag städa & tvätta lite.. eller sova. Pöss!

Kommentarer
Postat av: aaaaaa

Vem var det som sade grattis? :)

2008-01-26 @ 21:41:27
Postat av: Carro

aaaaaa: vad menas? :P

2008-01-26 @ 22:11:04
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: aaaaaa

Ja,av alla 30 besökare så var det en person som sade grattis. Vem var det? :)

2008-01-26 @ 22:18:11
Postat av: Carro

Ja, det kan du ju nästan se själv ?
Nån Amanda och nu nån anonym.. haha..

2008-01-26 @ 22:25:14
URL: http://akca.blogg.se
Postat av: Frida

bäästa var att du va där bebis :)

2008-01-27 @ 13:12:08
URL: http://fridaemiliab.blogg.se
Postat av: Carro

desamma snuttan! :D

2008-01-27 @ 14:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0