Fredag

Ingen skola idag, jag var i mörby imorse, omänskligt tidigt. För att sätta tillbaka en grej på tandställningen, det tog inte ens 5 minuter. Så var det bara att åka tillbaka igen, då var jag så trött så jag orkade inte gå till skolan, jag menar, varför? var ju ändå anmäld hela dagen.. Sen var jag med mormor och mamma lite överallt, otroligt drygt efter ett tag, gick som i en dimma. Sen kom vi hem och käkade, sen fick jag faktist skjuts ner till busstationen av min bror för att ge Elina mitt dygnskort, jag skulle ju ändå inte använda det mer. Trots allt har jag inte sovit ett piss idag, så jag är slut. Men lite till ska jag väl hålla mig uppe.
Kollade på katten nyss, såg ut som att den skulle tvätta sig till döds.
Inte mycket mer att säga.. vid den här tiden nästa fredag ska jag allt vara lullig iaf ;D min bror tyckte vi skulle köra champangefrukost, jag fyller ju för sjutton 18 :D haha.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0