Haloo

Idag har jag varit i sthlm med Malin & Elina, :) blev en del kap haha.. Nej men ett par svarta ballerina för 50 spänn är väl inte helt fel? Och så va vi in på vero moda & jag testade en lite för stor tröja i två olika färger men dom satt bra, såhär skönt slappa så jag valde bort den bruna trots att den bara kostade 79, den andra var i en färg som jag inte riktigt kan förklara, men jag har nog på mig den imorn & då lär det ju bli en del bilder ;D . Iaf, vid kassan så säger hon 49. Ja ba 49?! så den var ännu billigare.. Sen blev det även ett par duntofflor till Elina i ganska sen födelsedagspresent :) mysiga. Senee.. jo, ännu en kjol med fastsydd tröja på gina tricot, har ju den med "hängslen" som jag tog bort tröjan i den, men den här var utan "hängslen" och jag ska behålla tröjan i.. Och så hitta vi underkläder där sjukt billigt, så det blev en BH för 30 spänn och trosor för 15 ;O .. & ett par strumpbyxor på twilfit :) . Hejåhå. Ah jusste, igår fick jag en tidig present av Elina, en jättesöt nessecär (fett felstavat) läppglans & ögonskugga :)
Har lite kassa bilder på allt men blogg.se knäppar som vanligt så det får bli sen.

Pööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0