Helt jävla åt helvete

Sjuk som ett cp, snorar, hostar fryser & har ont i hela kroppen.
Nu har min lillebror tagit med datorn till ett lan så jag sitter vid den här retarddatan igen.
Dessutom suger det att vara sjuk, orkar inte ens gå ut & gå, fetto ja.
Och inte fan har jag fått mitt studiebidrag heller. Jävla fitter :( Jag behövde det mer än nånsin nu, har skulder. Och dels för att jag nu inte har några pengar & är sjuk så blir det väl antagligen ingen utgång i sthlm imorn, tyvärr.
suckisucki. Inga cigg kan jag köpa heller, så det blir inget roligt för mig alls.

Tänker inte ens städa upp på mitt rum, ska bara ducha & sen SOVA, otippat va?

Tack Frida för att du står ut med mitt deppande osv. me loves u rainbow!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0