I huvudet på Gynning

Helt seriöst. Skönaste bruden ever.
Och hon är så sjukt snygg också, hej avis. Och hennes hår, ge mig!
Har tröttnat rejält på mitt svarta jävla as-hår nu. Tur som jag har så är mamma väldigt på när det gäller hår osv, annat än om jag vill ha pengar till kläder osv höhö. Så en tripp till frisören snarast kanske man blir sponsrad till ;)
Jag ska klippa topparna, iaf 1-2 cm & förmodligen klippa upp håret litegrann sådäär..
Sen självklart färga skiten, avfärgning först och sen brunt, men ljusa skiftningar osv. Så så fint.
Jag hoppas iaf på't.

Iaf så var jag & mamma hos faster och kollade programmet & innan dess va vi på norrköp och hämtade ett paket; Malin's försenade födelsedagspresent. Jag blev dock jävligt sne när jag såg att det bara var en av grejerna som kom. Tack för den liksom, förhoppningsvis kommer den andra senare(?).

Nuu, avsminkning & sovasovasova.
Har jag tur så blir morgondagen inte lika jävlig som idag :/

Pöss & Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0