Måndag

Försov mig imorse, min lillebror kom in och hade också gjort det, drygt när inte mamma är hemma nu och kan väcka, så min morgon började inte så bra med mitt morgonhumör osv.
Iaf, fick skjuts till skolan så jag blev inte så försenad, sen på lunchen så gick jag & malsan till willys och jag köpte allévo, tänkte börja med det imorn, jag köpte även cigg & fick visa leg för första gången (borträknat från i fredags då) haha stolt, dock inte så stolt att jag än så länge får gå runt med passet eftersom jag inte orkat fixa riktigt leg.
Jaja,
Sen åkte vi in till sthlm, jag köpte en kofta/cardigan eller vad man nu säger på bikbok och malsan köpte smink & hårspray. Jag tänkte gå ut och gå en sväng nu, men efter en dag med höga stövlar så mår min ena fot inte så bra höhö. Hoppas det är bättre imorn för jag gillar verkligen att gå i klackar.. (a)

Snart ska jag ducha och sen sova tidigt, upp tidigare imorn & gå morgonprommis istället!

Nattinatt.

(Dj ironik - stay with me, är en underbar låt btw, tack för tipset M, hehe.)

En annan låt som verkligen ger sommar-känsla just nu är Keke Palmer ft. Big Meech - keep it moving. loves it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0