Mjaa

Trevlig kväll, även om den slutade i illamående.
Kom till Malin runt 5, då var Angelica där :) så då satt vi bara och snackade en stund, sen skulle vi käka och Angelica åkte hem.
Jag testade äta lite kött fast jag fick skära dom i mini bitar och typ svälja dom hela så det klarar jag mig utan.
Mätt som ett as gick ja & malin in på rummet och "klädde oss" lite halvt höhö. Men det var mest drygt, men man fyller ju bara 18 en gång så ;) sen kom lite av hennes "fläktningar" hahaha.. Då käka vi ännu mer, tårta osv. Fyfan vad fet jag är!
Sen skulle vi såklart testa Malins present hon fick av Angelica; tre i rad spel med shotglas.
Så nu mår jag illa som ett cp, hoppas på att inte känna av det imorn.

Skola imorn, yey. Och jag hara fortfarande den här fittdatorn, funderar på att lägga ner datorer helt. Japp.
Alla mina bilder från 2007 & min älskade musik är ju helt pang borta nu, om det inte sker ett mirakel som sist.
Jag får väl hoppas.
Nu måste jag iaf vara vaken ett tag till eftersom jag var tvungen att tvätta mina nerspillda leggings osv.
Fyfan för sprit känner jag ..

Sen blev jag lite deprimerad för jag fick veta att jag inte alls fyller år näst nästa helg, utan helgen efter :(
sug.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0