Nu gäller det att sluta röka.

Har beställt mina presenter idag, och ni som läst det förrut vet ju vad det betyder nu, sluta röka.
Jag vet att det inte kommer bli så svårt, för jag känner att jag kan klara det! Har ju ändå inte rökt så länge, blev mer än dålig vana ett tag liksom.
Blev iaf en massa från h&m och några saker från ellos eller vad det heter, känns bra med uppdatering i garderoben faktist.. Vet även en annan present som mina två småbröder har beställt åt mig.. mina drömskor ju!
Vita converse :D , nu längtar jag till våren.. men ni får inte säga att jag vet ;)

Nu är faster här så jag ska gå ut och vara lite social, sen ska vi förmodligen kolla let's dance, jaherregud.
När jag tänker efter så blir det nog mindre drygt om jag bara lyssnar igenom pappas Lars Winnerbäck skiva om och om igen =) älskart..

Ha en bra fredagkväll, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0