Yey

En normal dator, dock knäpp och lite halvseg men det kan ju bero på alla jävla spel & skit mina bröder har. Men den är bra, bättre än den förra. Dock inte bättre än min, min bebis ju ;O haha.
Jag ska iaf få fixa min ipod nu, det är vad jag behöver, men hinner inte nu för jag måste sova .. 2 timmar data imorn, älskart. Inte.
idag var jag iaf ute på prommis med Malin & Taaandra. Trevligt men blött & kallt..

Såg ju såklart Gynning ikväll också, asså jag vill bara ha hennes hår NU! Ska fanimej ta med en bild på henne till frisören, hinner tyvärr inte göra det innan min b-day men bara att jag kommer få göra det är nog för mig =) .

Och ja, jag blir så sjukt jävla förbannad & kanske lite svartsjuk, inte ledsen, bara så jävla arg. Men det samtalet orkar jag inte ringa nu, det är ett sådant som passar bättre på fyllan helt enkelt!

Tack för moooi! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0