AMEN TJA!

tjolahoppsanhejsansvejsan möhöhhöhö.
mmmmh..
häromdagen begravdes krigsyxan och jag mötte malin, vi handlade och gick hem till mig.
lagade mat, kollade film och åt för mycket som vanligt. men det kändes så skönt, skrattade som aldrig förr och vid ett par tillfällen sprutade lokan ur näsan på mig. grrrrrrrrrris!
idag efter jobbet mötte jag upp henne igen och vi käkade lunch. haha gör vi annat än äter?
degade här hemma och sen drog hon iväg.

vad bjuder min kväll på? ducha, sova.. yey! hatar att när jag verkligen vill göra något, gå ut eller vafan som helst.
så går det inte. jävla skitjobb. tur att jag inte jobbar fler helgmorgnar.

kom på en rolig sak idag; malin och jag satt och pratade förrut, eller ja, hon pratade och jag tänkte väl på annat så sa hon typ ska vi göra så? eller ska vi göra det?
och jag försökte verkligen låtsas att jag hade lyssnat.. så mitt förvirrande svar blev: eh.....ja.
oookej, det är inte lika roligt här, man verkligen måste höra hur jag sa det.
men kul var det. höhhöhöhöhöhihihihihihiih!


ATTRAKTIIIIVT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0