byebye,

jag slapp iaf vara ensam igårkväll :) kollade på 8 mile & målade naglarna, sen fick jag något ryck och gick och mötte patrik, sen var vi hos honom en stund. eller ja, till 4-5 ? det var iaf ljust så jag slapp va rädd haha..ha.
så jag sov väl kanske 4 timmar inatt. och nu är jag fortfarande vaken. fast jag planerade att sova runt 9.
om fyra timmar kommer elina och hämtar upp mig sen dom andra och så åker vi till GOTLAND!
själv har jag haft panik och blivit cp femtioelva gånger idag. inget får plats, vad ska jag ha me mig? vad ska jag lämna..
usch, känns som om att jag har glömt ALLT.

men, när vi väl kliver av båten och är i visby så spelar det ingen roll.
fyförfan va kul det ska bli.. sol, bad & fest. och chill..

ska försöka sova någon timma nu iaf kanske. om jag kan? elina är också uppe så jag blir ju inte ensam zombie imorn ;)

hörs om en vecka igen! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0