.

idag har jag ätit. ätit.. och ja, ätit. usch. kan nu förstå varför man lättare går upp i vikt om man fimpar.
har ju förfan inget annat för sig.
vi var iaf till mormor en sväng, som fyller år idag! och där åt vi..
och jag kan ju inte förklara i ord hur bra det kändes efter 9 timmar utan cigg.
jag blev helt snurrig. hah..hahaha..ha.

förövrigt längtar jag till gotland!
och så längtar jag efter frugan. hon var tydligen ute på landet idag med. jahaja.
imorn ska jag dra med henne ut på en powerwalk. sådeså.


på något sätt så känns det mycket lättare att bara vara när jag vet att du inte är här i närheten just nu,
och saknar dig gör jag pga det också, hur fan nu det går till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0