inget intressant!

min dröm inatt var helt störd. eller ja, jag var helt störd. vore dock inte helt fel att kunna göra så på riktigt.
idag har jag varit glad.. sen depp. depp. depp & depp.
lite gladare blev jag väl när mamma kom hem med ett h&m paket. kläder gör mig alltid glad.
kom knappt ihåg vad jag hade beställt. men det blev väl braae.



nu hade jag äntligen hjärna nog till att lyssna på malin & tog C istället B-kupa. och visst fan, så mycket bättre.
tänk vad fel det har varit innan. :S
fick även hem ett svart linne, en väska & ett skärp. men jag orkade inte fota. två andra grejer också som mamma får istället. sen väntar ju ett likadant linne som det lila fast vitt & ett sött armband.

det vita linnet (bild 3) är uunderbart fint. funkar som klänning också. känns som att jag kommer bo i det på gotland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0