snällpinnar

dom senaste dagarna har jag tänkt på hur mycket jag ångrar mig litegrann. höh.
skolan ja. jag vill inte jobba, jag vill gå i skolan.
dock för fel anledningar kanske. men vafan. ändå.
men så blir det icke. jag måste snart ta mig i kragen och kirra ett jobb till hösten. frågan är bara vart.. och vad jag vill.

sjukanmälde mig idag för jag mådde skit. har varit förkyld sen vi kom hem från gotland och knappt sovit någonting pga det. inte så smart av mig att jag kom hem vid 3 inatt. men jag hade ändå aldrig pallat.
så idag har jag mest sovit och hostat lungorna ur mig.
tog mig till willys sen med malin & tommy. ännu en krigsyxa begravd! handlade lite nödvändigheter.
bl.a snällpinnar.
hörde det på jobbet, en kund & hennes man stog och packade sina varor så tar mannen upp hennes cigg och säger sån här skit ska vi inte ha! då hon säger jo, det är snällpinnar.. får man inte sånna så blir man inte snäll.
jag bara log och höll med, och han blev arg på mig med! HAH.

men imorn ska jag jobba, så ikväll blir det till att sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0