spanien?!

firade min ledighet och mami med grillat, glass & några glas vin.
nu är det naturdiet som gäller!
faster åker ner till spanien i augusti, vi planerar att jag ska byta en jobbdag så jag också kan komma ner, det vore guld!
sola, bada och parteey :) min faster kan det där hon. haha. hur sjukt det än låter.

imorgon är planerna STRANDEN! tidigt!
så nu ska jag diska upp & köra igång en tvätt, sen sova.

här e några av
 bilderna, attraktivt som sjutton!







01. jag & elina. 02. jag myser på elina. 03. jag & elina snyggar oss. 04. jag & elina, och den "goda" maten. haha.
05. malin, elina & jag - tönten :)

Kommentarer
Postat av: Malin

tur att jag va me på sååå många bilder (;

2008-07-24 @ 21:31:57
Postat av: Malin

Tjaallååååå!!!!!!!! ;O

ska du och ammi komma till spanien?!

de vore fett najs,sarah ska ju med mej ;D

då jääävlar blire party ;D haha

2008-07-24 @ 21:48:37
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/
Postat av: Malin

Aphuu! inte för dej heller! mjakej ;)

2008-07-25 @ 10:43:29
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0