saknat mig ?

nu är vi hemma igen, efter en vecka i underbara visby! tyvärr hände en del grejer som man (läs jag) får sota för nu.
vädret var halvdant, regn, sol, kallt, blåsigt. men vi hade kul.
det har varit kändisspaning ;) bl.a erik gadd (som jag då inte såg, eftersom jag inte vet hur han ser ut), markoolio (som förövrigt bara stirrade när jag frågade vart dom kunde hänga av sig inne på burmeister), andreas wilson ett antal gånger, någon som vi kände igen från tv men inte kunde hitta namn på. men tyyyffast var ju inne på gute, när vi var där för att se mange schmidt. jag & malin satte oss ner och väntade i något mobbat hörn, så kommer två killar gåendes förbi och vi ser att det är han! någon får ju ryck och blir nästan generad HAHA, så stannar han vid oss och snackar i micken för att sedan fortsätta upp på scen. vi kände oss lite speciella sådär ;).
 
det har också varit sol & bad på tofta. jag & malin luktade tång efteråt :( , fylla, bakfylla, drinkar, cigg, snus, långa promenader, taxi turer (hej, jag skulle vilja uppställa en kaxi), för mycket mat, för mycket spendering av pengar, shopping, ångest, spyor, mys vid vattnet - riingmjuuren, möte med älgen HAH, dans, musik, fixning & trixning, CHUURLUS, skratt, tårar, jag gifte mig (med en ring av gräs), kycklingsallad <3 , middag på Clara's - mysigaste! ,skitiga fötter, önskat lars winnerbäck - kom änglar av en kille med gitarr & sjungit med,  löshår & klackskor.
angående det sistnämda så hade jag med mig 4 par skor. använde flipflops en dag & tygskor en dag. resterande tid klackar. mina fötter är inte vackra!

BILDER KOMMER! :D


blandningen av kalla kvällar, lite för mycket alkohol och för lite kläder har resulterat i en grov förkylning.
jag känner mig helt död. och är inte sugen på att börja jobba imorn för fem öre.
men, vad gör jag inte nu när man har spenderat uppåt 4000 på en vecka. lönen väntar!

det telefonsamtal som jag inte skulle ringa ringde jag iaf. och dom orden ekar i mitt huvud just nu. det här suger,
jag vill åka tillbaka till gotland nu, jag vill bort härifrån NU! jag vill spola tillbaka, göra om, göra rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0