:D

just nu är jag på grymt bra humör, spanien vann och självklart ska dom vinna hela skiten!
mitt i alltihop så ringer en vän som är i borlänge och jag får höra adam tensta i bakgrunden!!
jag dog litegrann inombords. han är så bra.. så bra. två datum är inbokade i sommar och fan vad jag längtar!

förövrigt så hade jag, malin och elina lite grillkväll igår, på kärleksudden. förutom att det var rätt kyligt och att det tog typ en timme att får upp deras satans majsburk så var det riktigt trevligt! det måste göras om snart!
ett riktigt as cyklade förbi också, jag satt med kniven i locket på burken och försökte få upp, så säger han; använd konservöppnare! AAHmen no shit sherlock. så jag ba: aa hehe.. vi glömde den.. gubbjävel.

elina var en riktigt mästare på att grilla, vi två andra kollade väl mest på, och jag badade fötterna :) kallt, ja.
sen kom sandra och hennes pöjk förbi med kladdkaka. som om vi inte ätit tillräckligt?! sen matade vi änderna lite.
dock inte kråkorna.. KRÅKAAAGÅÅ! haha.

sen kom malins mami och skjutsade hem oss, elina sov hos mig och så smarta vi var när bl.a satt och rökte i mitt rum med fönstret öppet, det luktade ju inte direkt godis imorse.
sen när vi vaknat gick vi och köpte sallad och vidare till malin för att sola!
grymt trevliga dagar, längtar till gotland ännu mer nu! mihihi.

bilder från kvällen kommer när jag har fått dom!
nu ska jag bädda i lakan och sen sleepy time, som elina..(eller borat) skulle sagt! PUSS!

skänker en liten tanke till patrik också, som klev på en spik idag, vem är den klantiga nu då vaa ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

första jag gjorde var att läsa bloggen idag när jag vaknade ;)

2008-06-27 @ 06:08:30
Postat av: Malin

hahah dina :D .. blir roliga, för du har speciella d:n :p

2008-06-27 @ 15:44:45
Postat av: churlus

det roliga är att jag själv ser inte hur texten i bloggen är eller någonting, så jag har inte en jävla aning :p

2008-06-28 @ 10:39:20
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0