drama, student & tjockis!

igår var det lite dramadrama. men det lugnade ner sig. dt löste sig och det får man väl tacka för.
inatt var dock den värsta natten på länge. fyfan :( men, det är lite bättre nu.

eftersom att min lillebror fyller år imorgon och pappa fyllde år förra veckan så ska vi ha gemensamt firande här imorgon.
massa grejer som ska fixas, handlas och jag ska självklart städa.. tjuhue.
vi var ner en sväng på stan nyss & fixa lite, så kommer vi hem och ska äta..
mamma bad mig kolla i frysen, efter nån sekund; jag hitta glass =)
hahah.. så tjock! så hon fick åka och köpa sallad. smidigt av mig att äta isglass innan.
e man hungrig så är man!

malsan, elinus & prrida; förlåt, jag ska bättra mig, jag lovar.

somliga har det jävligt bra just nu; Tijas tog studenten idag, Grattis!

Kommentarer
Postat av: Frida

i love u <3

2008-06-06 @ 14:54:47
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0