.

Midsommar; dagen började med att jag sov alldeles för länge, så när lite släkt kom satt jag vid bordet osminkad och med hårinpackning. nubben var äcklig, och gick direkt upp i huvudet.
efter ett par timmar bar det iväg till malin för att handla, även då osminkad och med hårinpackning haha.
när jag sen kom hem städade jag upp lite, duchade osv. och ändå när malin & tommy först kom så hade jag varken klätt på mig eller sminkat mig. snabb? jaa :) .
vi käkade och sen kom det lite folk.
för en gångs skull så hade jag riktigt roligt, första fyllan på bra jävla länge utan att ha dig i tankarna.
det bästa var att jag hade mina tjejor runt mig! :) <3




01. sofie&malin. 02. jag&tommy. 03. sofie,malin&tommy sheeejk. 04. jimmy,elina&jag. 05. elinas drink. 06. sofie,robin,malin&elina. 07. malin & jag skogsmys! 08. patrik&jag (akta så jag inte ramlar ner och bryter nacken?!). 09. min favorit sysselsättning.. mohah. 10. robin & fotbollen ;). 11. sofie,tommy,malin&chippen. 12. elina&patrik. 13. patrik&cajsa :). 14. elina&jag pusskalas!. 15. sofie&tommy, gäängstas. 16. malin&tommy - så sööta så!

Midsommardan; min bror fyllde 20 igår, GRATTIS!, så vi firade honom i lördags. det var släkt och hans vänner som var här, och ja, vad kan jag säga.. spår.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Roliga bilder!:) Festkänsla!



Ha en underbar dag!:)

Postat av: Chippen

typ -> <- bit är av mig, sen är jag utstött på alla bilder, lika bra det ;P

2008-06-26 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0