fan va rart,

hejhallå,
igår var det galet varmt, jag kunde inte ens ligga ute i solen, så malin ringde och frågade fall vi skulle sola solarium istället. sjuka i huvudet som vi är. så vi gjorde det, sen traska jag hem igen. varm, arg & helt slut.
sen efter några timmar kom mamma hem och med sig hade hon faster, dom tyckte att vi skulle käka ute så det var bara på med brillsen eftersom jag var osminkad, usch&fy. vi skulle ju trots allt bara äta & sen hem.
men sen gick vi förbi min brors kompis, där han & några andra var, och där fastnade vi en stund.
jag skyller på värmen när jag erkänner att jag blev lite rund om fötterna, men det är ju sommar också, man ska ta vara på varenda tillfälle. och lite stolt får jag ju vara som tog av mig brillsen efter ett tag. ingen dör väl av ett osminkat nylle?
det roligaste var när vi skulle gå hem så låste min brors kompis in mig i sin "lägenhet" och jag ba skrek neej, jag måste hem & sova. annars sover jag här! så han började driva och lägga upp alla soffkuddar på hög o ba: prinsessan på ärten! så fick en ljusstake agera ärta. men jag vägrade lägga mig där, jag ville ju ut! så han kasta upp mig där & jag låg där och sprattla med benen, kunde inte komma upp haha.
märkte även att min lillebror låg där också :S , det var iaf bra snurrigt några sekunder, men sen gick vi hem & var hemma tidigt.

ikväll är det 40 & 13-års firande här. så lite släkt kommer på middag, det blir nog trevligt!
jag har ju iaf min kusin som räddning i värsta fall ;) höhö.
 


Grattis lillebror, 13 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0