midsommar

just nu sitter jag här och fryser, har håret fullt med inpackning och är allmänt bra jävla trött.
inser att jag inte kommer hinna göra mig fin tills vi får gäster, eftersom jag sovit för länge.
men dom får väl stå ut med mig iaf! jag är lite skeptisk mot nubben dock, men det hör ju till!
och nu är man ju vuxen också såattee..

ikväll blir vi några här hos mig, när jag väl har fått iväg familjen, vilket blir lite knepigt när vi är 6 pers.
pappa kommer hem senare också, vilket kan göra det både lättare & svårare.
men jag hoppas på en trevlig kväll med trevliga människor, trots att humöret inte är på topp!

ha en bra midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: bajshåla

nej du är kaxig !!! lilla vuxna.. XD

2008-06-21 @ 14:09:33
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0